Jako první je vždy schůzka přímo se zadavatelem. Vidět se s ním a říci si, co vlastně chce a co od dané zakázky očekává - co by mělo být cílem. Zde je důležité se hodně ptát, i na zdánlivě vypadající maličkosti a samozřejmě si tyto odpovědi zapisovat.
Nakonec si to ještě jednou celé zopakovat i se zadavatelem, že jsme si rozumněli ve všem.
Po schůzce dělám sumarizaci co se bude dít následně, jak to bude probíhat a kolik co bude přibližně stát. Tento soupis prací dělám v excelu a následně v něm i "odškrtávám" co je již hotovo. Je důležité tyto úkoly rozdělit na menší, aby šel vidět pokrok. Bude se pak pracovat dobře i vám.
Jak práce pokračují, posílám každý večer novou sumarizaci prací. Takto druhá strana vidí, že se to hýbe kupředu a vždy se něco udělá.
Po dokončení všech prací, posílám konečnou sumarizici, že je vše hotovo. Případně co by se dalo ještě udělat/vylepšit nad rámec požadované práce.
Při předání je samozřejmostí se znovu vidět a odsouhlasit si toto dokončení.
Tento postup se mi osvědčil jak u větších zakázek, tak i u těch menších.
0 komentářů:
Okomentovat