Zde je pár řešení, které by mohli pomoci tento problém odstranit.
1. Nainstalujte zařízení přes iTunes - tzn. připojte jej k počítači
- v iTunes vyberte své zařízení
- na stránce se Souhrnem, klikněte na Update
- stiskněte Stáhnout a Nainstalovat (Update)
2. Obnovte nastavení
Před tímto krokem raději doporučuji zálohat fotky, dokumenty apod., kdyby náhodou. Nemělo by to nic vymazat, ale člověk nikdy neví...Jděte do Nastavení -> Obecné -> Obnovit -> Obnovit všechna nastavení a pak zkuste update znovu nainstalovat.
3. Restartujte zařízení
Stiskněte a podržte tlačítko, kterým se zapíná/vypíná (nahoře) iPad a až se objeví Vypněte přejetím, tak zde přejeďte a zařízení vypněte. Počkejte cca minutu a pak zařízení zase zapněte - podržte stejné tlačítko a až začne iPad nabíhat, můžete tlačítko pustit.4. Resetujte zařízení do továrního nastavení
Ale zařízení resetujte pouze, pokud vám nefunguje restart. Protože toto vám nastaví zařízení do továrního nastavení, tak jak když jste jej koupili.Pro reset stiskněte a podržte zároveň tlačítka, kterým se zapíná/vypíná (nahoře) a i tzv. domácí tlačítko (home, které je dole), alespoň na 10 vteřin, dokud neuvidíte logo Applu.
0 komentářů:
Okomentovat