Přemýšlel jsem v čem ji tak upravit, aby to nezabralo spoustu času a aby to vypadalo stále dobře. Jelikož jsem v této oblasti nováčkem, první co jsem vyzkoušel byl Word. Dobrý, ale na vícestránkové brožury nic moc. Možná tak na nějaký leták.
Vyzkoušel jsem i PowerPoint, který k tomuto účelu není vůbec určený, ale nějaký výsledek se dostavil. Ovšem, když jsem chtěl použít sofistikovanější funkce, PowerPoint už nebyl dostatečně dobrý.
Nakonec jsem narazil na MS publisher, který mi byl zpočátku neznámý. Ale pokud i vy znáte Word, Excel či PowerPoint a jak fungují, bude to jednoduché i pro vás.
V Publisheru si můžete vybrat z již přednastavených šablon nebo si vytvořit svou vlastní. Důležité je si hned na začátku definovat styly, písmo, barvy, okraje, velikost... To proto, že s těmito atributy budete pracovat po celou dobu. Obrázky si připravte v co nejlepší kvalitě, při vytištění je horší kvalita poznat. Barvy na monitoru a vaší tiskárně budou vypadat úplně jinak, než v profi tiskárně.
Je spousta věcí na které je nutné si dát pozor a věřím, že na internetu najdete spoustu rad jak na to.
0 komentářů:
Okomentovat